Tervetuloa RSOn ystäväyhdistykseen!

RSOn ystävät ry on yhdistys sinulle, joka haluat tutustua läheisemmin Radion sinfoniaorkesteriin ja sen muusikoihin sekä syventää musiikkielämystäsi. Jäsenenä pääset myös osallistumaan RSOn konserttien kenraaliharjoituksiin, jäseniltoihin ja mukaan ystävämatkoille. Voit liittyä jäseneksi täyttämällä liittymislomakkeen tai lähettämällä yhteystietosi yhdistyksen sähköpostiin rso.ystavat@gmail.com. Yhdistyksen jäsenmaksu on 25 €/vuosi.

RSOn ystävät ry on elokuussa 2015 perustettu Radion sinfoniaorkesterin ystäväyhdistys, joka toimii siltana RSOn ja sen konserttiyleisön tai kotona orkesteria kuuntelevien ja katselevien välillä. Ystäväyhdistys on valtakunnallinen ja kokoaa yhteen orkesterin ystävät kotipaikkaan katsomatta. Yhdistyksessä on jo noin 800 jäsentä.

Yhdistyksen toimintamuotoihin voit tutustua kotisivujen Tapahtumat jäsenille -osiossa.